Dulu Seksi Sekarang Lebih Sopan | KAKI PALU

Dulu Seksi Sekarang Lebih Sopan

Share on Google Plus



Setelah reda beberapa kontroversi yang pernah menghimpit dirinya, Tasha Shilla kini bangkit semula selepas dua tahun berehat daripada lapangan seni.


Memetik laporan Kosmo!, Tasha berkata, dalam tempoh itu dia bukan saja kini berubah menjadi seorang yang berfikiran lebih matang malah imej dan penampilannya juga sudah berubah.


Kalau selama ini dia sinonim dengan imej seksi, pelakon berkult sawo matang ini sekarang semakin selesa bergaya dengan penampilan yang lebih sopan.


“Dahulu saya masih muda sentiasa ingin bergaya dengan selesa tanpa memikirkan impaknya. Sekarang pada usia 30 tahun dengan fikiran lebih matang, rasanya saya lebih selesa dengan gaya sopan dan sesuai dengan usia.


“Perubahan itu dibuat bukan kerana peminat, tetapi untuk kebaikan diri sendiri. Saya masih Tasha Shilla dan akan kekal menjadi diri saya sampai bila-bila.


Apapun seksi itu bersifat subjektif, kadangkala saya pakai kebaya orang masih kata seksi,” kata pelakon drama Sedingin Cinta Antasya ini.











Share on Google Plus

About Editor

Merupakan blogger muda sejak tahun 2008. Ini merupakan blog ketiga selepas blog asal. Pernah menulis di akhbar seperti Utusan, Berita Harian, Kosmo, Harian Metro & Mstar Online sekitar 2010 - 2012. Kini masih menulis...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment