Nur Sajat Akan Tamat Zaman Bujangnya Tahun Depan | KAKI PALU

Nur Sajat Akan Tamat Zaman Bujangnya Tahun Depan

Share on Google Plus




Nampaknya melepaslah jejaka-jejaka di luar sana termasuk Presiden Martabat Jalinan Muhibbah Malaysia (MJMM), Abdul Rani Kulup Abdullah apabila usahawan kosmetik terkenal, Nur Sajat mengesahkan bakal menamatkan zaman bujang dengan pilihan hatinya.

Nur Sajat yang terkenal dengan tagline Let's Cantik Jangan Mengata berkata jika tiada aral melintang, beliau akan mendirikan mahligai bahagia bersama kekasih hatinya hujung tahun depan.

Namun, katanya, buat masa ini beliau mahu mencapai beberapa sasaran dalam hidupnya yang masih belum dicapai selain mahu mengembangkan empayar perniagaan yang dibina.

"Sajat pun bukan tua, masih muda lagi. Jadi sekarang nak fokus pada bisnes dulu. Dalam bisnes ini, kita tak boleh fokus pada satu-satu bisnes sahaja.

"Lagipun Sajat masih ada sasaran yang belum dicapai. Tunggulah hujung tahun depan, Insya-Allah. Doakan yang baik-baik ajelah," katanya kepada mStar Online.


Lelaki yang didakwa rapat dengan Sajat ketika ini.


Ketika ditanya mengenai soal kekasih, Sajat kini lebih terbuka bercerita mengenainya.

Malah, beliau mengakui sudah berpunya dan mengakui jejaka itu mempunyai ciri-ciri lelaki idamannya iaitu memahami kariernya yang sentiasa sibuk.

"Sajat akui sudah berpunya cuma soal teman hidup Sajat letakkan di tempat ketiga. Bagi Sajat bisnes dan keluarga lebih penting ketika ini dan pasangan hidup ibarat persinggahan," katanya.

Diminta mengulas mengenai lamaran Abdul Rani Kulup, Sajat menyifatkan Raja Report Malaysia itu cuba mencari publisiti murahan dengan mengaitkan dirinya dan rakan industri, Datuk Seri Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Datuk Seri Vida.

"Video itu sangat lawak. Sajat tak kenal pun siapa dia tapi yang pasti dia sengaja mencari publisiti murahan dengan cuba mengaitkan dirinya dengan orang seperti Sajat dan Datuk Vida.

"Sajat rasa dia kurang kasih sayang sebab itu dia cuba melamar kami yang sentiasa mendapat perhatian masyarakat. Tak perlu kot dia nak melamar lagipun Sajat dah berpunya," katanya.




Kehidupan wanita bersama pasangan nya,ibarat kain putih di corakkan dengan penuh kasih sayang & kesetian.. setiaan pada seseorang pasangan dengan pasangan nya... sebab itu bila kita dah sayang seseorang tu,kita mudah sensitive dan mudah cemburu terutama sekali pada wanita...(dah memang sifat wanita mudah sensetive!!!!)Sebab kita hargai sesebuah hubungan itu..bukan mudah kita sebagai wanita nak memberi cinta kita pada seseorang yang baru muncul dalam hidup kita...tetapi bila dia(bf atau suami)tak menghargai sebuah cinta dalam perhubungan,bagi kita(perempuan) akan terasa di kianati dan dipermainkan... Sebab itu kita sebagai wanita,jangan mudah percaya segala gala nya..kadang2 kahwin yang berpuluh puluh tahun pun,boleh bercerai berai sekelip mata..wanita sangat hargai pasangan nya..tambah2 pula bercinta time sama sama susah dahulu.. bersama dengan nya,makan sepinggan,minum secawan...sanggup buat apa pun demi sayang pada dia(bf&suami)...kadang2 sanggup berjauhan dengan kawan2 demi kekasih hati,sanggup beri masa lebih pada kekasih dari keluarga sendiri...sebab kita sayang sangat pada dia...sebab itu ada kata pepatah..CINTA ITU BUTA!!!!tetapi bila dia(bf&suamai)berada di pucak kejayaan,dah pandai pegang duit berkepok kepok,diri kita dia mudah lupa...klu dulu dia kata,kita lah segala gala nya,janji manis berduyun duyun bagi kat kita(time tak dapat lagi) tapi bila dah dapat..semua jadi dusta belaka😫😫😫😫!!!!!timbul nya simbol simbol sunnah!!!!giteww!!!Seorang lelaki boleh berbinikan 4 orang!!! Hanjing kan🐺🐺🐺!!!Bab2 sedap,ko ikut sunnah NABI,tapi hak asasi kita,ada dia fikir kan???KO MEMANG JANTAN DAHYUS!!!!sedih bila berbicara sedemikian..sebab tu wanita di luar sana,macam mana sekali pun,kita perlu standby kan diri..tak kira mengandung operet ker& normal ker,habis pantang...make sure body terletak!!jangan ada istilah(SUAMI I TERIMA I SEANDAINYA)sekarang memang dia pandang ko,takut2 esok lusa,dia halau ko gitew gitew jerr!!!!beringat B4 KENA PEREMBAT!!!! Apa apa pun.. sediakan payung ☔️sebelum hujan uols!!! Yang penting!!! Jangan mengata❤️❤️❤️Perempuan fuhh🤞🏼🤞🏼🤞🏼🤞🏼🌬🌬🌬 gitew!!!! #motivation #perempuanfuhh #setia #kianat #nursajat02 #letscantik
A post shared by NUR SAJAT PEREMPUAN (@nursajat02) on


Share on Google Plus

About Editor

Merupakan blogger muda sejak tahun 2008. Ini merupakan blog ketiga selepas blog asal. Pernah menulis di akhbar seperti Utusan, Berita Harian, Kosmo, Harian Metro & Mstar Online sekitar 2010 - 2012. Kini masih menulis...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment