Zahirah Macwilson Mohon Maaf Muat Naik Foto Perbualan WhatsApp Bersama Kamal Adli | KAKI PALU

Zahirah Macwilson Mohon Maaf Muat Naik Foto Perbualan WhatsApp Bersama Kamal Adli

Share on Google Plus



Tidak mahu memanjangkan lagi kemelutnya bersama Kamal Adli, pelakon jelita Zahirah Macwilson tampil menjelaskan sebab sebenar beliau memuat naik foto perbualan WhatsApp bersama Kamal dan pada masa yang sama memohon maaf jika tindakannya itu menimbulkan rasa kurang senang dikalangan netizen yang memberikan pelbagai reaksi.

Saya faham orang di luar sana tidak berapa gembira apabila saya berkongsi perbualan antara saya dan Kamal. Tujuan saya hanyalah untuk memastikan agar tiada cubaan untuk memutarbelitkan keadaan dan membuat anggapan sendiri (mengenai apa yang terjadi). Saya sudah memadam (paparan perbualan) kerana tujuan asal saya sudah tertunai.


Saya memohon maaf atas penggunaan kata yang kasar. Anda boleh mengutuk tindakan saya itu, tetapi sekiranya ia berlaku ke atas diri anda, saya yakin anda juga tidak akan dapat menahan sabar, terutamanya apabila isu ini sudah berlarutan untuk beberapa minggu.



Zahirah tidak akan mengeluarkan lagi sebarang kenyataan berhubung kontroversi tersebut dan meminta agar netizen tidak menyebelahi mana-mana pihak dan bergaduh di media sosial. Zahirah juga.



Dalam pada itu, Zahirah turut berharap satu pengakuan permohonan maaf akan dibuat oleh pihak Kamal ataupun Emma agar perkara ini tidak lagi berpanjangan.




Sumber Berita : Kosmo



Share on Google Plus

About Editor

Merupakan blogger muda sejak tahun 2008. Ini merupakan blog ketiga selepas blog asal. Pernah menulis di akhbar seperti Utusan, Berita Harian, Kosmo, Harian Metro & Mstar Online sekitar 2010 - 2012. Kini masih menulis...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment